דלג לתוכן ראשי
כניסת משתמש רשום
צור קשר 03-9298112 צ'ט פורום
* מקצוע *כיתה חפש
*מקצוע *כיתה חפש
*מקצוע *כיתה חפש
בחרת ב: מתמטיקה
קיימים 1522 חומרי הוראה במקצוע מתמטיקה
סוג פריט
נוצר על ידי
מיומנויות
כל הערכים
אוריינות מחשב ומידע/הערכת מידע ברשת
אוריינות מחשב ומידע/טקסט דיגיטלי-קריאה וכתיבה
אוריינות מחשב ומידע/ייצוגים שונים של מידע
אוריינות מחשב ומידע/מנועי חיפוש ואיתור מידע
אוריינות מידע
אתיקה ומוגנות ברשת
אתיקה ומוגנות/ארגון וניהול זמן
אתיקה ומוגנות/כישורים ומיומנויות להתנהלות מיטיבה
אתיקה ומוגנות/מדיניות וחוק
אתיקה ומוגנות/מודעות לתרבות,נורמות,והתנהגויות ברשת
אתיקה ומוגנות/מניעה והתמודדות עם סכנות ברשת
אתיקה ומוגנות/פרטיות ושיתופיות ברשת
חשיבה ביקורתית ויכולת לפתור בעיות
חשיבה/בניית טיעון
חשיבה/הסקת מסקנות
חשיבה/העלאת השערות
חשיבה/העלאת מגוון נקודות מבט
חשיבה/הערכת הידע
חשיבה/השוואה
חשיבה/זיהוי רכיבים וקשרים
חשיבה/חקר
חשיבה/חשיבה ביקורתית
חשיבה/חשיבה יצירתית
חשיבה/ייצוג מידע
חשיבה/מיון
חשיבה/מיזוג מידע
חשיבה/פתרון בעיות
חשיבה/קבלת החלטות
חשיבה/שאילת שאלות
חשיבה/תכנון
לומד עצמאי
לומד עצמאי/זיהוי יכולות וסגנון למידה
לומד עצמאי/לימוד עצמי של נושא מוגדר
ללא
שימוש בכלי תקשוב
שיתוף ועבודת צוות/הבניית ידע שיתופי
שיתוף ועבודת צוות/פורומים,צ'אטים ואתרים חברתיים
שיתוף ועבודת צוות/שימוש בדואר אלקטרוני
שיתוף ועבודת צוות/שימוש בסביבה שיתופית
תקשורת, שיתוף ועבודת צוות
שפה
סיווג פדגוגי
דירוג:
מספר מדרגים: 0מספר מדרגים: 0מספר מדרגים: 0מספר מדרגים: 0מספר מדרגים: 0
בתשלום: לא
מס': 12205

מציאת שטחי משולשים

יישומון המדגים מציאת שטח משולש החסום במלבן. إيجاد مساحات المثلثات تطبيق يمثل إيجاد مساحة المثلث المحصور داخل مستطيل.
כיתות: ז שפה: עברית
סוג פריט: עצם למידה
נוצר על ידי: משרד החינוך
עודכן בתאריך: 02/02/2014
דירוג:
מספר מדרגים: 2מספר מדרגים: 2מספר מדרגים: 2מספר מדרגים: 2מספר מדרגים: 2
בתשלום: לא
מס': 1718

היקף מצולעים שצלעותיהם מאונכות זו לזו محيط مض

שיעור בגיאומטריה לכיתה ה' בנושא מדידת היקפים, העוסק בחישוב היקפים של מלבנים ושל מצולעים אחרים שהצלעות שלהם מאונכות זו לזו. במהלך השיעור התלמידים ילמדו להשתמש בהיקף המלבן שחוסם מצולע, כנקודת אחיזה לצורך חישוב היקף המצולע. درس للصف الخامس بعنوان محيط مضلعات اضلاعها متعامدة ,الذي يبحث حساب محيط مستطيلات ومحيط مضلعات ليست مستطيلات أن يستنتج التلاميذ أنه بالإمكان استخدام أضلاع المستطيل الذي يحصر ألمضلع لحساب محيط ألمضلع المحصور.
כיתות: ה שפה: עברית, ערבית
סוג פריט: מערך שיעור 50 דקות
נוצר על ידי: משרד החינוך
עודכן בתאריך: 20/02/2013
דירוג:
מספר מדרגים: 5מספר מדרגים: 5מספר מדרגים: 5מספר מדרגים: 5מספר מדרגים: 5
בתשלום: לא
מס': 1728

חיסור עם פריטה אחת - الطرح مع فرط مرة واحدة

מערך שיעור לכיתה ג' בנושא חיבור וחיסור מספרים שלמים, העוסק בפריטה לצורך חיסור. במהלך השיעור התלמידים לומדים לפרוט עשרת אחת ליחידות, ומאה אחת לעשרות, תוך כדי שימוש ביישומון הממחיש את עקרון ההמרה והפריטה. الوحدة للصف: الثالث, جمع وطرح أعداد كبيرة , أن يتمكّن التلاميذ من كتابة عدد من أربعة منازل بحسب مبدأ القيمة المكانية, وأن يتمكنوا من ربط التمثيل الكمي للعدد مع لوحة المنازل وأن يتمكن التلاميذ من إجراء الفرط خلال عملية الطرح .
כיתות: ג שפה: עברית, ערבית
סוג פריט: מערך שיעור 50 דקות
נוצר על ידי: משרד החינוך
עודכן בתאריך: 20/02/2013
דירוג:
מספר מדרגים: 1מספר מדרגים: 1מספר מדרגים: 1מספר מדרגים: 1מספר מדרגים: 1
בתשלום: לא
מס': 1723

אסטרטגיות לחישוב נפח תיבה استراتيجيات لحساب ح

שיעור שבו התלמידים חוקרים את הקשר בין המידות של הפאות בתיבה לבין נפח התיבה. במהלך השיעור התלמידים יתנסו בפירוק והרכבה של יחידות נפח שונות ויפתחו אסטרטגיות שונות לחישוב נפח תיבה. ההתנסות תהיה באמצעים קונקרטיים לצד אמצעים חזותיים ביישומון. אמצעים אלה מסייעים לתלמידים לפתח את יכולת ההדמיה שלהם, המעבר בדימוי בין דו-ממד לתלת-ממד ואסטרטגיות חישוב. يحدد التلميذ العلاقة بين أبعاد الوجوه المعروضة كجزء من الفرش وبين الكمية المطلوبة لتعبئة الصندوق. وأن يتدرّب على فكّ وتركيب وحدات حجم, مع الحفاظ على الحجم. وأن يطوّر استراتيجيات مختلفة لحساب حجم الصندوق ويتمكنوا من تحديد الاستراتيجية ألأسهل والأنجع لحساب الحجم (هذا الاختيار هو ذاتي) وأن يطوّر قدرة التصوير/التخيّل لديه وقدرة الانتقال من تصوير ثنائي الأبعاد إلى تصوير ثلاثي الأبعاد.
כיתות: ד שפה: עברית, ערבית
סוג פריט: מערך שיעור 50 דקות
נוצר על ידי: משרד החינוך
עודכן בתאריך: 12/11/2012
דירוג:
מספר מדרגים: 0מספר מדרגים: 0מספר מדרגים: 0מספר מדרגים: 0מספר מדרגים: 0
בתשלום: לא
מס': 1729

שיטת ה"מקלות" לכפל מספרים גדולים طريقة "العِص

מערך שיעור בנושא כפל של גורמים רב-ספרתיים. במהלך השיעור התלמידים לומדים שיטה לביצוע כפל ועוסקים בקשרים שבין חוק הפילוג, המבנה העשרוני ודרכים שונות לחישוב מכפלות. שיטת הכפל המוצגת בשיעור זה מוצגת באמצעות סרטון. أن يتمكّن التاميذ من استعمال طريقة للضرب تستند على قانون التوزيع الموسّع وعلى تفكيك عدد بحسب المبنى العشري. وأن يتعرف على طريقة "العِصي" لضرب أعداد كبيرة وأن يتقن استعمال الطريقة في تمارين الضرب.
כיתות: ד שפה: עברית, ערבית
סוג פריט: מערך שיעור 50 דקות
נוצר על ידי: משרד החינוך
עודכן בתאריך: 20/02/2013
דירוג:
מספר מדרגים: 3מספר מדרגים: 3מספר מדרגים: 3מספר מדרגים: 3מספר מדרגים: 3
בתשלום: לא
מס': 1745

השלמה לקובייה - الإكمال لمكعب

בשיעור זה התלמידים יפתחו יכולת לפעול עם ייצוגים שונים של האובייקטים במרחב (סרטוט, הקרנה על מסך המחשב של מבטים מכיוונים שונים של הגופים, גוף בנוי מקוביות ועוד). התלמידים יפתחו יכולת לזהות תכונות של גופים במרחב ולהשוות בין הגופים, למשל בין קובייה לבין מבנה שנוצר מקובייה שהורידו ממנה כמה "קוביות קטנות" המרכיבות אותה. התלמידים יפתחו אסטרטגיות ראשוניות לחישוב נפח הקובייה. התלמידים יפתחו יכולת לדמות חלקים בלתי נראים של קובייה, על בסיס היכרות תכונות הקובייה ומידות הפאות של הקובייה. أن يطوّر التلاميذ القدرة على التعامل مع تمثيلات مختلفة للأشياء في الفراغ (رسم, عرض وجوه مختلفة للأجسام من جهات مختلفة على شاشة الحاسوب, عرض جسم مبني من مكعبات وغير ذلك). وأن يحديد صفات أجسام في الفراغ ومقارنتها مع الأجسام, مثلاً, بين مكعب وبين هيكل مكوّن من مكعب تمّ تفكيك بعض "المكعبات الصغيرة" منه وأن يطوّر استراتيجيات أولية لحساب حجم الصندوق. وأن يطوّر القدرة على تصوّر أجزاء غير مرئية من المكعب, اعتماداً على معرفة صفات المكعب وأبعاد وجوهه.
כיתות: ד שפה: עברית, ערבית
סוג פריט: מערך שיעור 50 דקות
נוצר על ידי: משרד החינוך
עודכן בתאריך: 30/05/2013
דירוג:
מספר מדרגים: 0מספר מדרגים: 0מספר מדרגים: 0מספר מדרגים: 0מספר מדרגים: 0
בתשלום: לא
מס': 4380

האם החלוקה לחלקים שווים תמיד "שווה"?

מערך שיעור לכיתה ה' בנושא השבר כמנה של שני שלמים. במהלך השיעור התלמידים חוקרים אפשרויות שונות לחלוקת שלמים. החקירה מתבצעת באמצעות עבודה של התלמידים ביישומון אינטראקטיבי המאפשר חלוקת השלמים על-פי בחירת המשתמש. במהלך החקירה ובדיון שלאחריה מיושם הרעיון של ייצוגים שונים לאותו שבר. במהלך השיעור התלמידים מפתחים אסטרטגיות שונות לחלוקת השלמים
כיתות: ה שפה: עברית
סוג פריט: מערך שיעור 50 דקות
נוצר על ידי: משרד החינוך
עודכן בתאריך: 28/08/2012
דירוג:
מספר מדרגים: 0מספר מדרגים: 0מספר מדרגים: 0מספר מדרגים: 0מספר מדרגים: 0
בתשלום: לא
מס': 12124

לאסוף יהלומים

יישומים דינאמיים לחקירת המצב ההדדי של ישרים: ישרים מקבילים, ישרים מאונכים, שיקוף של ישרים לציר ה-x ולציר ה-y. ביישום ישרים מקבילים עליכם להזיז את הנקודות כך שיתקיים התנאי שהישרים יקבילו ולחקור את הקשר של הישרים במשוואות האלגבריות שלהם.
כיתות: ח שפה: עברית
סוג פריט: יישומון
נוצר על ידי: משרד החינוך
עודכן בתאריך: 08/12/2013
דירוג:
מספר מדרגים: 1מספר מדרגים: 1מספר מדרגים: 1מספר מדרגים: 1מספר מדרגים: 1
בתשלום: לא
מס': 7520

היכן הקודקוד?

יישומון בגאוגברה לתרגול למציאת הקודקוד של הפרבולה בצורה המוזזת . מקור: המרכז הארצי למורים למתמטיקה בחינוך העל יסודי.
כיתות: ט, י שפה: עברית
סוג פריט: עצם למידה
נוצר על ידי: משרד החינוך
עודכן בתאריך: 11/02/2013
דירוג:
מספר מדרגים: 0מספר מדרגים: 0מספר מדרגים: 0מספר מדרגים: 0מספר מדרגים: 0
בתשלום: לא
מס': 7531

מכפלה של שני ישרים

מכפלה של שני ישרים, יישום אינטראקטיבי בגאוגברה לפעילות חקר של בניית הפונקציה הריבועית לפי מכפלה של שני ישרים. מתבסס על המאמר : "נחיתה רכה של הפונקציה הריבועית" מאת פרופ נצה מובשוביץ הדר. מקור: המרכז הארצי למורים למתמטיקה בחינוך העל יסודי.
כיתות: ט, י שפה: עברית
סוג פריט: עצם למידה
נוצר על ידי: משרד החינוך
עודכן בתאריך: 11/02/2013
דירוג:
מספר מדרגים: 0מספר מדרגים: 0מספר מדרגים: 0מספר מדרגים: 0מספר מדרגים: 0
בתשלום: לא
מס': 7542

זלילה גיאומטרית

פיצוח מאתר מרכז ארצי למורים למתמטיקה בחינוך העל יסודי מקבץ של שלוש חידות בנושא שטחים של מרובעים ומשולשים עם יישומון
כיתות: ט שפה: עברית
סוג פריט: עצם למידה
נוצר על ידי: משרד החינוך
עודכן בתאריך: 11/02/2013
דירוג:
מספר מדרגים: 0מספר מדרגים: 0מספר מדרגים: 0מספר מדרגים: 0מספר מדרגים: 0
בתשלום: לא
מס': 7536

המחשה לחישוב קירוב של פאי

המחשה לחישוב מקורב של הערך Pi (פאי) על ידי חישוב היחס בין היקף מצולע חוסם מעגל לקוטר המעגל – והיקף מצולע חסום במעגל לקוטרו. ככל שמגדילים את מבספר צלעות המצןלע הערך המתקבל מתקרב יותר לערך של פאי.
כיתות: ז, ח, ט שפה: עברית
סוג פריט: עצם למידה
נוצר על ידי: משרד החינוך
עודכן בתאריך: 11/02/2013
דירוג:
מספר מדרגים: 0מספר מדרגים: 0מספר מדרגים: 0מספר מדרגים: 0מספר מדרגים: 0
בתשלום: לא
מס': 7527

הפרבולה בתצורה הסטנדרטית

הייצוג הסטנדרטי של הפרבולה - מאת . mathisfun.com יישומון המאפשר לחקור את השפעת הפרמטרים a, b, c של התצורה הסטנדרטית של הפרבולה על הייצוג הגרפי של הפונקציה הריבועית
כיתות: ט שפה: עברית
סוג פריט: עצם למידה
נוצר על ידי: משרד החינוך
עודכן בתאריך: 11/02/2013
דירוג:
מספר מדרגים: 0מספר מדרגים: 0מספר מדרגים: 0מספר מדרגים: 0מספר מדרגים: 0
בתשלום: לא
מס': 12383

יצירת מקבילית ממשולש

יישומון המותאם לשאלה בנושא גיאומטריה אנליטית, הלקוחה מתוך "מאגר שאלות במתמטיקה ל- 3 יח"ל לשאלון 35801" (שאלה מס' 29). השאלה עוסקת ביצירת מקבילית ממשולש נתון, במציאת שטח המשולש המקורי ושטח המקבילית הנוצרת, מציאת נקודת החיתוך של אלכסוני המקבילית, ובחישוב היקף המקבילית. تطبيق الملائم لسؤال في موضوع الهندسة التحليلية، المأخوذ من "مجموعة أسئلة رياضيات لـ 3 وحدات للنموذج 35801" (سؤال رقم 29) يتناول السؤال تكوين متوازي أضلاع من مثلث مُعطى، من خلال إيجاد مساحة المثلث الأصلي ومساحة متوازي الأضلاع الناتج، إيجاد نقطة تقاطع أقطار متوازي الأضلاع، وحساب محيط متوازي الأضلاع.
כיתות: י שפה: עברית
סוג פריט: יישומון
נוצר על ידי: משרד החינוך
עודכן בתאריך: 24/01/2014
דירוג:
מספר מדרגים: 0מספר מדרגים: 0מספר מדרגים: 0מספר מדרגים: 0מספר מדרגים: 0
בתשלום: לא
מס': 7529

קטעים במשולש: גובה, חוצה-זווית ותיכון

סרטון המדגים כיצד ניתן לבנות קטעים במשולש (חוצה זווית, תיכון וגובה) בתוכנת גיאוגברה. המחשה והסבר על תכונותיהם וההקשרים ביניהם.
כיתות: ח שפה: עברית
סוג פריט: עצם למידה
נוצר על ידי: משרד החינוך
עודכן בתאריך: 11/02/2013
1 |2 |3 |הבא»
SELECT EduRating, EduCreatedBy, EduNameOfCreator, Title, EduCountPageLoad, LastModifiedTime, Created, EduRateNum, EduThumbnail, EduDescription, EduLanguage, EduFreeUse, EduSkillid, EduToolID, EduTopicsListName, EduID, EduItemType, EduTopic, EduMetier, EduClasses, EduID, EDUSUPERVISION FROM portal..scope() WHERE ContentType = 'חומר למידה' And EduClassification != 'למורים בלבד' And EduIsPublishApprove = 'כן' AND (CONTAINS ("EduClassMetier",'"*m1c*"')) ORDER BY EduCreatedByOrder SELECT EduRating, EduCreatedBy, EduNameOfCreator, Title, EduCountPageLoad, LastModifiedTime, Created, EduDescription, EduRateNum, EduThumbnail, EduLanguage, EduFreeUse, EduSkillid, EduToolID, EduTopicsListName, EduID, EduAuthorId,Size, Rank, Path, Title, Description, Write, EduItemType, EduTopic, EduMetier, EduEduType, EduClasses, EDUOFFICEITEM, EDUCLASSIFICATION, EduID, EDUSUPERVISION FROM portal..scope() WHERE ContentType = 'חומר למידה' And EduClassification != 'למורים בלבד' And EduIsPublishApprove = 'כן' AND (CONTAINS ("EduClassMetier",'"*m1c*"')) ORDER BY EduCreatedByOrder
כתבו לנו קישורים שימושיים מפתח המקצועות עזרה
הפורטל הגדול > מתמטיקה > דפים > default.aspx