דלג לתוכן ראשי
כניסת משתמש רשום
צור קשר 03-9298112 צ'ט פורום
תוצאות חיפוש
במסך זה מופיעים חומרי הלימוד המתאימים לקריטריון החיפוש שבחרת. אם מופיעות יותר מדי תוצאות רצוי להוסיף תנאי חיפוש. אם מופיעות פחות מדי תוצאות רצוי להפחית תנאי חיפוש.

חיפשת:
מילת מפתח: הבנת הנקרא


חזרה »

נמצאו 64 תוצאות חיפוש
מיון על פי: ללא מיון | דירוג | סוג | חומרי משרד החינוך

דירוג:מספר מדרגים: 0 בתשלום: לא
מס': 9115

אסטרטגיות להבנת נקרא – הבנת המשתמע

חלק ממיומנויות הבנת הנקרא היא הבנת המשתמע. פרק זה מסדרת ב"סוד העניינים" מציג את דרכים לפיתוח הבנה זו וממחיש לתלמידים את חשיבות בההבנת המשתמע ואת תרומתה לקורא
כיתות: ב, ג שפה: עברית
סוג פריט: סרטון
נוצר על ידי: משרד החינוך
עודכן בתאריך: 24/03/2013
דירוג:מספר מדרגים: 0 בתשלום: לא
מס': 9116

פירוק המילה על ידי זיהוי האותיות המוספיות

חלק ממיומנויות הבנת הנקרא היא פירוק מילים וזיהוי מילים המורכבות מצירופי שייכות כגון : שלו, אותו. פרק זה מסדרת ב"סוד העניינים" מציג את דרכים לפיתוח הבנה זו וממחיש לתלמידים את חלוקת המילה לשתיים על ידי פירוק המילה מהאותיות המוספיות והבנתן
כיתות: ב, ג שפה: עברית
סוג פריט: סרטון
נוצר על ידי: משרד החינוך
עודכן בתאריך: 24/03/2013
דירוג:מספר מדרגים: 0 בתשלום: לא
מס': 9078

אסטרטגיות להבנת מילה – המשך הלאה

אחת האסטרטגיות להבנת מילה שאינה מובנת / מוכרת היא להמשיך הלאה בקריאה. פרק זה מסדרת ב"סוד העניינים" מציג את השימוש באסטרטגיה זו וממחיש לתלמידים את השימוש בה ואת תרומתה לקורא
כיתות: ב, ג שפה: עברית
סוג פריט: סרטון
נוצר על ידי: משרד החינוך
עודכן בתאריך: 21/03/2013
דירוג:מספר מדרגים: 0 בתשלום: לא
מס': 9079

אסטרטגיות להבנת מילה – חזור לאחור

אחת האסטרטגיות להבנת מילה שאינה מובנת / מוכרת היא לחזור לאחור בקריאה.לקרוא שוב את הנאמר קודם לכן. פרק זה מסדרת ב"סוד העניינים" מציג את השימוש באסטרטגיה זו וממחיש לתלמידים את השימוש בה ואת תרומתה לקורא
כיתות: ב, ג שפה: עברית
סוג פריט: סרטון
נוצר על ידי: משרד החינוך
עודכן בתאריך: 21/03/2013
דירוג:מספר מדרגים: 0 בתשלום: לא
מס': 9080

אסטרטגיות להבנת מילה – הקשר

אחת האסטרטגיות להבנת מילה שאינה מובנת / מוכרת היא לברר את ההקשר בו נאמרה המילה. פרק זה מסדרת ב"סוד העניינים" מציג את השימוש באסטרטגיה זו וממחיש לתלמידים את השימוש בה ואת תרומתה לקורא.
כיתות: ב, ג שפה: עברית
סוג פריט: סרטון
נוצר על ידי: משרד החינוך
עודכן בתאריך: 21/03/2013
דירוג:מספר מדרגים: 0 בתשלום: לא
מס': 9077

אסטרטגיות להבנת מילה –פרוק המילה לחלקיה

אסטרטגיה נוספת להבנת מילה המכילה בתוכה שיכות או מאזכר היא פירוקה. פרק זה מסדרת ב"סוד העניינים" מציג את השימוש באסטרטגיה זו וממחיש לתלמידים את השימוש בה ואת תרומתה לקורא
כיתות: ג, ב שפה: עברית
סוג פריט: סרטון
נוצר על ידי: משרד החינוך
עודכן בתאריך: 21/03/2013
דירוג:מספר מדרגים: 0 בתשלום: לא
מס': 9114

קידום הבנת נקרא- הבנת מילה בהקשר

חלק ממיומנויות הבנת הנקרא היא הבנת מילה בהקשר. פרק זה מסדרת ב"סוד העניינים" מציג את דרכים לפיתוח הבנה זו וממחיש לתלמידים את חשיבות הבנת הקשר המילה להבנת הנקרא כולה.
כיתות: ב, ג שפה: עברית
סוג פריט: סרטון
נוצר על ידי: משרד החינוך
עודכן בתאריך: 24/03/2013
דירוג:מספר מדרגים: 0 בתשלום: לא
מס': 13029

משימות תרגול בתום ההבנה וההבעה

אוסף טקסטים בהבנת הנקרא מלווה במשימות, שנלקחו מהספר "שאלה של טקסט".
כיתות: י שפה: עברית
סוג פריט: יחידת הוראה
נוצר על ידי: משרד החינוך
עודכן בתאריך: 09/04/2014
דירוג:מספר מדרגים: 0 בתשלום: כן
מס': 2905

אחת - אפס לטובתי

היחידה מציעה מאמר עמדה המצדד בתחרותיות. הפעילויות מציעות לתלמיד שאלון אישי בנושא, פעילויות המזהות הטענות המרכזיות של כותב המאמר, העשרה בשדה הסמנטי של המילה "תחרות" ותבנית לכתיבת מאמר עמדה נגד, באותו נושא.
כיתות: ה, ו שפה: עברית
סוג פריט: פעילות אינטראקטיבית, עצם למידה
נוצר על ידי: מטח
עודכן בתאריך: 21/12/2014
דירוג:מספר מדרגים: 0 בתשלום: כן
מס': 2877

סוכתנו

השיר "סוכתנו" מתאים לחג הסוכות. הוא מלווה ברקע למורה המתאר את מבנה השיר ואת המקצב שלו, כולל הצעות להפעלה בכיתה. כן מוצע דף פעילות לתלמיד ובו הבנת המבנה והתוכן, כתיבה ויצירה.
כיתות: ג, ד שפה: עברית
סוג פריט: פעילות אינטראקטיבית, עצם למידה
נוצר על ידי: מטח
עודכן בתאריך: 21/12/2014
דירוג:מספר מדרגים: 0 בתשלום: כן
מס': 2942

התפייסות

הטקסט השירי קצר ותמציתי. בכדי לפענחו, נדרש מן הקוראים לסגור פערים שבטקסט, תוך הסקת מסקנות והפעלת הדמיון. ביחידת לימוד זו, התלמידים לומדים על מבנה השיר ותוכנו. כמו כן הם משתמשים בכלי קומיקס כדי לגשר על הפערים שנוצרו בטקסט השירי, לפענח ולפרש אותו. היחידה מזמנת תרגיל יצירתי בפיענוח סיטואציה שירית שניתן לפרשה בצורות שונות.
כיתות: ג, ד שפה: עברית
סוג פריט: פעילות אינטראקטיבית, עצם למידה
נוצר על ידי: מטח
עודכן בתאריך: 21/12/2014
דירוג:מספר מדרגים: 0 בתשלום: כן
מס': 2967

בשביל מה לסדר את החדר?

זוהי משימת סיכום המתייחסת לנלמד בנושא מאמר עמדה בתוכנית "סימנים בדרך" ספר וחוברת 3. היא כוללת מאמר עמדה ופעילויות העומדות על זיהוי העמדה של הכותבת, על הטיעונים המושמעים בטקסט, ועל מבנה הטקסט.
כיתות: ד, ה שפה: עברית
סוג פריט: פעילות אינטראקטיבית, עצם למידה
נוצר על ידי: מטח
עודכן בתאריך: 21/12/2014
דירוג:מספר מדרגים: 0 בתשלום: כן
מס': 2931

מגלי עולם

ביחיזה זו התלמידים קוראים קטעי מידע על 6 מגלי עולם: ג'ימס קוק, ד"ר דיויד ליוינגסטון, כריסטופר קולומבוס, מרקו פולו, פרדיננד מגלן ורואלד אמונודסן. במסגרת הפעילות ביחידה התלמידים מזהים את סיבות היציאה למסע של כל מגלה. חלקה האחרון של הפעילות מכיל משחק טריוויה שבו נדרשים התלמידים לאתר פרטי מידע בטקסטים.
כיתות: ה, ו שפה: עברית
סוג פריט: פעילות אינטראקטיבית, עצם למידה
נוצר על ידי: מטח
עודכן בתאריך: 21/12/2014
דירוג:מספר מדרגים: 0 בתשלום: כן
מס': 2908

הוראות

יחידה זו היא משימת סיכום לנלמד ב"סימנים בדרך" ספר 4, השער: בהפסקה. הפעילויות ביחידה עוסקות ברובד הגלוי והסמוי של הטקסט, בידע מטא-טקסטואלי (על אודות טקסטים של הוראות), בהסקת מסקנות ובהערכת הטקסט.
כיתות: ה, ו שפה: עברית
סוג פריט: פעילות אינטראקטיבית, עצם למידה
נוצר על ידי: מטח
עודכן בתאריך: 21/12/2014
דירוג:מספר מדרגים: 0 בתשלום: כן
מס': 2945

מעשה בזאב רעב

הטקסט "מעשה בזאב רעב" הוא סיפור עם קווקזי העוסק בניצחון הפקחות על הכוח. הסיפור בנוי במתכונת טיפוסית לסיפור עם: יש בו שילוש, אותה סיטואציה מתרחשת שלוש פעמים. הדיאלוג בין הגיבור לבין מי שנקרה בדרכו זהה בפעמיים הראשונות ורק בפעם השלישית הוא מכין את השינוי. לטקסט מתלוות 11 פעילויות שמסייעות לתלמידים לזהות את הזיקה בין מבנה הטקסט ועיצובו לבין תוכנו.
כיתות: ג, ד שפה: עברית
סוג פריט: פעילות אינטראקטיבית, עצם למידה
נוצר על ידי: מטח
עודכן בתאריך: 21/12/2014
1 |2 |3 |הבא»
SELECT EduKeyWords, EduCreatedBy, EduNameOfCreator, EduCountPageLoad, EduRateNum, EduThumbnail, EduFreeUse, EduDescription, LastModifiedTime, EduLanguage, EduAuthorId,Size, Rank, Created, Path, Title, Description, Write, EduItemType, EduTopic, EduMetier, EduEduType, EduClasses, EDUOFFICEITEM, EDUCLASSIFICATION, EduID, EduRating, EduItemType FROM portal..scope() WHERE ContentType = 'חומר למידה' And EduClassification != 'למורים בלבד' And EduIsPublishApprove = 'כן' AND CONTAINS ("EduKeyWords",'"הבנת הנקרא"') ORDER BY EduCreatedByOrder
כתבו לנו קישורים שימושיים מפתח המקצועות עזרה
הפורטל הגדול > דפים > SearchResults.aspx