דלג לתוכן ראשי
כניסת משתמש רשום
צור קשר 03-9298112 צ'ט פורום
תוצאות חיפוש
במסך זה מופיעים חומרי הלימוד המתאימים לקריטריון החיפוש שבחרת. אם מופיעות יותר מדי תוצאות רצוי להוסיף תנאי חיפוש. אם מופיעות פחות מדי תוצאות רצוי להפחית תנאי חיפוש.

חיפשת:
מילת מפתח: הבנת הנקרא


חזרה »

נמצאו 64 תוצאות חיפוש
מיון על פי: ללא מיון | דירוג | סוג | חומרי משרד החינוך

דירוג:מספר מדרגים: 0 בתשלום: לא
מס': 9115

אסטרטגיות להבנת נקרא – הבנת המשתמע

חלק ממיומנויות הבנת הנקרא היא הבנת המשתמע. פרק זה מסדרת ב"סוד העניינים" מציג את דרכים לפיתוח הבנה זו וממחיש לתלמידים את חשיבות בההבנת המשתמע ואת תרומתה לקורא
כיתות: ב, ג שפה: עברית
סוג פריט: סרטון
נוצר על ידי: משרד החינוך
עודכן בתאריך: 24/03/2013
דירוג:מספר מדרגים: 0 בתשלום: לא
מס': 9116

פירוק המילה על ידי זיהוי האותיות המוספיות

חלק ממיומנויות הבנת הנקרא היא פירוק מילים וזיהוי מילים המורכבות מצירופי שייכות כגון : שלו, אותו. פרק זה מסדרת ב"סוד העניינים" מציג את דרכים לפיתוח הבנה זו וממחיש לתלמידים את חלוקת המילה לשתיים על ידי פירוק המילה מהאותיות המוספיות והבנתן
כיתות: ב, ג שפה: עברית
סוג פריט: סרטון
נוצר על ידי: משרד החינוך
עודכן בתאריך: 24/03/2013
דירוג:מספר מדרגים: 0 בתשלום: לא
מס': 9077

אסטרטגיות להבנת מילה –פרוק המילה לחלקיה

אסטרטגיה נוספת להבנת מילה המכילה בתוכה שיכות או מאזכר היא פירוקה. פרק זה מסדרת ב"סוד העניינים" מציג את השימוש באסטרטגיה זו וממחיש לתלמידים את השימוש בה ואת תרומתה לקורא
כיתות: ג, ב שפה: עברית
סוג פריט: סרטון
נוצר על ידי: משרד החינוך
עודכן בתאריך: 21/03/2013
דירוג:מספר מדרגים: 0 בתשלום: לא
מס': 9078

אסטרטגיות להבנת מילה – המשך הלאה

אחת האסטרטגיות להבנת מילה שאינה מובנת / מוכרת היא להמשיך הלאה בקריאה. פרק זה מסדרת ב"סוד העניינים" מציג את השימוש באסטרטגיה זו וממחיש לתלמידים את השימוש בה ואת תרומתה לקורא
כיתות: ב, ג שפה: עברית
סוג פריט: סרטון
נוצר על ידי: משרד החינוך
עודכן בתאריך: 21/03/2013
דירוג:מספר מדרגים: 0 בתשלום: לא
מס': 9079

אסטרטגיות להבנת מילה – חזור לאחור

אחת האסטרטגיות להבנת מילה שאינה מובנת / מוכרת היא לחזור לאחור בקריאה.לקרוא שוב את הנאמר קודם לכן. פרק זה מסדרת ב"סוד העניינים" מציג את השימוש באסטרטגיה זו וממחיש לתלמידים את השימוש בה ואת תרומתה לקורא
כיתות: ב, ג שפה: עברית
סוג פריט: סרטון
נוצר על ידי: משרד החינוך
עודכן בתאריך: 21/03/2013
דירוג:מספר מדרגים: 0 בתשלום: לא
מס': 9114

קידום הבנת נקרא- הבנת מילה בהקשר

חלק ממיומנויות הבנת הנקרא היא הבנת מילה בהקשר. פרק זה מסדרת ב"סוד העניינים" מציג את דרכים לפיתוח הבנה זו וממחיש לתלמידים את חשיבות הבנת הקשר המילה להבנת הנקרא כולה.
כיתות: ב, ג שפה: עברית
סוג פריט: סרטון
נוצר על ידי: משרד החינוך
עודכן בתאריך: 24/03/2013
דירוג:מספר מדרגים: 0 בתשלום: לא
מס': 9080

אסטרטגיות להבנת מילה – הקשר

אחת האסטרטגיות להבנת מילה שאינה מובנת / מוכרת היא לברר את ההקשר בו נאמרה המילה. פרק זה מסדרת ב"סוד העניינים" מציג את השימוש באסטרטגיה זו וממחיש לתלמידים את השימוש בה ואת תרומתה לקורא.
כיתות: ב, ג שפה: עברית
סוג פריט: סרטון
נוצר על ידי: משרד החינוך
עודכן בתאריך: 21/03/2013
דירוג:מספר מדרגים: 0 בתשלום: לא
מס': 13029

משימות תרגול בתום ההבנה וההבעה

אוסף טקסטים בהבנת הנקרא מלווה במשימות, שנלקחו מהספר "שאלה של טקסט".
כיתות: י שפה: עברית
סוג פריט: יחידת הוראה
נוצר על ידי: משרד החינוך
עודכן בתאריך: 09/04/2014
דירוג:מספר מדרגים: 0 בתשלום: כן
מס': 2905

אחת - אפס לטובתי

היחידה מציעה מאמר עמדה המצדד בתחרותיות. הפעילויות מציעות לתלמיד שאלון אישי בנושא, פעילויות המזהות הטענות המרכזיות של כותב המאמר, העשרה בשדה הסמנטי של המילה "תחרות" ותבנית לכתיבת מאמר עמדה נגד, באותו נושא.
כיתות: ה, ו שפה: עברית
סוג פריט: פעילות אינטראקטיבית, עצם למידה
נוצר על ידי: מטח
עודכן בתאריך: 01/11/2014
דירוג:מספר מדרגים: 0 בתשלום: כן
מס': 2877

סוכתנו

השיר "סוכתנו" מתאים לחג הסוכות. הוא מלווה ברקע למורה המתאר את מבנה השיר ואת המקצב שלו, כולל הצעות להפעלה בכיתה. כן מוצע דף פעילות לתלמיד ובו הבנת המבנה והתוכן, כתיבה ויצירה.
כיתות: ג, ד שפה: עברית
סוג פריט: פעילות אינטראקטיבית, עצם למידה
נוצר על ידי: מטח
עודכן בתאריך: 01/11/2014
דירוג:מספר מדרגים: 0 בתשלום: כן
מס': 2967

בשביל מה לסדר את החדר?

זוהי משימת סיכום המתייחסת לנלמד בנושא מאמר עמדה בתוכנית "סימנים בדרך" ספר וחוברת 3. היא כוללת מאמר עמדה ופעילויות העומדות על זיהוי העמדה של הכותבת, על הטיעונים המושמעים בטקסט, ועל מבנה הטקסט.
כיתות: ד, ה שפה: עברית
סוג פריט: פעילות אינטראקטיבית, עצם למידה
נוצר על ידי: מטח
עודכן בתאריך: 01/11/2014
דירוג:מספר מדרגים: 0 בתשלום: כן
מס': 2908

הוראות

יחידה זו היא משימת סיכום לנלמד ב"סימנים בדרך" ספר 4, השער: בהפסקה. הפעילויות ביחידה עוסקות ברובד הגלוי והסמוי של הטקסט, בידע מטא-טקסטואלי (על אודות טקסטים של הוראות), בהסקת מסקנות ובהערכת הטקסט.
כיתות: ה, ו שפה: עברית
סוג פריט: פעילות אינטראקטיבית, עצם למידה
נוצר על ידי: מטח
עודכן בתאריך: 01/11/2014
דירוג:מספר מדרגים: 0 בתשלום: כן
מס': 2928

האירו את הלהקה!

היחידה עוסקת בטקסט מפעיל - טקסט של הוראות, בהקשר של תורת האור, הנמצאת בתוכנית הלימודים במדעים לכיתות ה-ו. הפעילויות מתרגלות את המאפיינים הלשוניים של הוראות (שימוש בציווי ובסתמי, במספור, ניסוח תמציתי, סדר הפעולות), וכן מבחינות בין סוגי הוראות שהתלמיד נתקל בהן ביום-יום. בנוסף, נדרש התלמיד לכתוב הוראות באותו הקשר תכני.
כיתות: ה, ו שפה: עברית
סוג פריט: פעילות אינטראקטיבית, עצם למידה
נוצר על ידי: מטח
עודכן בתאריך: 01/11/2014
דירוג:מספר מדרגים: 0 בתשלום: כן
מס': 2907

לכל איש יש שם

השיר "לכל איש יש שם" מאת זלדה הוא טקסט שמתאים לקרוא אותו לעבוד עליו בכל עת וגם לקראת יום השואה והגבורה. לטקסט מצורף חומר רקע למורה ובו: הצעה פעילות מטרימה בנושא השמות של התלמידים ומעגלי הזהות שלהם, וכן נושאים לדיון על הקשר בין משמעות השיר לבין מפעל ההנצחה של הקראת שמות הנספים, על גורמים בשליטת האדם וגורמים שאינם בשליטתו בשיר על החזרות השיר ועל התפקיד המיוחד של השורש החוזר בשיר.
כיתות: ה, ו שפה: עברית
סוג פריט: פעילות אינטראקטיבית, עצם למידה
נוצר על ידי: מטח
עודכן בתאריך: 01/11/2014
דירוג:מספר מדרגים: 0 בתשלום: כן
מס': 2878

אל יפתח אוצרות שמים

זהו פיוט הנאמר במסגרת התפילה הנאמרת בשמיני עצרת, בסוף חג הסוכות. הפיוט מוצג בליווי רקע למורה בנושא פיוטים ובליווי דף עבודה לתלמיד המאפשר לו להבין את התוכן ואת המבנה של הפיוט, וכן להכיר פיוטים נוספים ברשת.
כיתות: ה, ו שפה: עברית
סוג פריט: פעילות אינטראקטיבית, עצם למידה
נוצר על ידי: מטח
עודכן בתאריך: 01/11/2014
1 |2 |3 |הבא»
SELECT EduKeyWords, EduCreatedBy, EduNameOfCreator, EduCountPageLoad, EduRateNum, EduThumbnail, EduFreeUse, EduDescription, LastModifiedTime, EduLanguage, EduAuthorId,Size, Rank, Created, Path, Title, Description, Write, EduItemType, EduTopic, EduMetier, EduEduType, EduClasses, EDUOFFICEITEM, EDUCLASSIFICATION, EduID, EduRating, EduItemType FROM portal..scope() WHERE ContentType = 'חומר למידה' And EduClassification != 'למורים בלבד' And EduIsPublishApprove = 'כן' AND CONTAINS ("EduKeyWords",'"הבנת הנקרא"') ORDER BY EduCreatedByOrder
כתבו לנו קישורים שימושיים מפתח המקצועות עזרה
הפורטל הגדול > דפים > SearchResults.aspx